Uitslagen

Het is inmiddels alweer 2 weken geleden sinds ik op de poli Reumatologie de labuitslagen kreeg en daar kan ik eigenlijk best kort over zijn; alles was goed, zelfs mijn vitamine b12! Het betekent dat er op systeemziekte gebied niks mis met me is. Ik ben daar natuurlijk heel blij om, alleen betekent dat dat er nu dus nog steeds geen diagnose is..

Inmiddels is mijn verwijzing naar het VUmc en heb ik volgende week nog een telefonische afspraak staan met mijn Neuroloog hier in Groningen. Wat goed is want ik heb nog veel vragen voor haar.

Wat betreft mijn klachten; ik heb goede maar ook slechte dagen. Ik ben bijvoorbeeld twee dagen naar Vlieland geweest, waar we veel gewandeld hebben, en daar had ik nauwelijks last gek genoeg. Nu kan dat ook zijn geweest door het feit dat ik er toen ineens niet aan dacht, of dat de zeelucht wonderen verricht. Wie weet. Op goede dagen zijn mijn tintelingen heel licht en op de slechte dagen heb ik enorme tintelingen na maar een paar stappen lopen. Laatst viel het me op dat ik ook ineens tintelingen voelde in mijn hele rug, rechter voet en zo nu en dan lichte tintelingen rechts naast mijn rechter oog. Dit was na een dag ook weer verdwenen. De vermoeidheid is gelukkig wel minder, maar dat komt waarschijnlijk ook doordat het beter weer wordt en we langzaamaan naar de zomer toe gaan. Ik heb me ook wel een beetje bij het afwachten neergelegd, dat helpt ook bij het minder kapot zijn merk ik.

De wachttijden in het VUmc op de afdeling Neurologie zijn helaas 6 weken, dus ik gok dat het nog wel even duurt voordat ik een oproep van ze krijg. Afwachten maar weer! 


Reacties

Populaire posts