Gelukkig nieuwjaar!

Een gelukkig nieuwjaar en voor iedereen de allerbeste wensen!

2020, een nieuw jaar met volop nieuwe kansen (I know, het is het grootste cliche ever). In December heb ik nog een afspraak gehad met mijn bedrijfsarts; samen met mijn unithoofd om zo een plan te maken voor het nieuwe jaar zodat ik op een goede manier (uteindelijk) weer volop kan werken. De twee keer 2 uurtjes vergden nogal veel van me, met name door de drukte achter de balie. Normaliter vond ik die drukte heerlijk en kon ik me er goed voor afsluiten als het moest. Maar dat afsluiten lukt me momenteel niet.

In goed overleg met mijn bedrijfsarts en unithoofd besloten we het anders aan te gaan pakken en ga ik door met de 2 keer 2 uur maar zal ik meer taken op de achtergrond uitvoeren en dan met name eerst mijn unithoofd helpen met plannings gerelateerde dingen. Conditie weer opbouwen is een ding volgens mijn MS consulente en ze adviseerde me dan ook om dat weer te gaan doen. Waar ik werk mag ik gebruik maken van de sportruimte en ik ga eens proberen of dit voor mij werkt.

Op mijn verzoek heb ik via mijn MS consulente aangegeven dat ik graag een verwijzing wilde voor een revalidatietraject in het Beatrixoord om zo mijn balans te kunnen krijgen tussen werk en thuis en voornamelijk de vermoeidheid. Ik ben tot nu toe goed geweest in verbloemen van het feit dat ik heel moe ben maar merk ook dat een revalidatietraject me goed zal doen. De verwijzing is de deur uit maar een oproep kan nog even duren gezien de 5-8 weken lange wachttijd.

Wat betreft de Plegridy; ik blijf spuitplekken houden, wat niet normaal blijkt te zijn, alleen durf ik het niet aan om tabletten te gaan slikken en denk ik dat ik de spuitplekken en brakheid/erge vermoeidheid een dag na het prikken maar voor lief moet nemen, zolang ik mezelf maar rust gun (en het dan ook neem haha).

Reacties

Populaire posts